Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » Дубровицькому інклюзивно-ресурсному центру один рік

Дубровицькому інклюзивно-ресурсному центру один рік


 та надання психолого-педагогічної допомоги, забезпечення системного кваліфікованого супроводу . Інклюзивно- ресурсний центр обслуговує близько 11 тисяч дитячого населення Дубровицького району. За рік роботи, звернулися до закладу для проведення комплексної оцінки розвитку 204 дитини. Наразі у Дубровицькому ІРЦ корекційно-розвиткові послуги вже отримали 102 дитини віком від 2 років. Лише за останній рік кількість дітей, для яких організовано інклюзивну освіту у ЗЗСО зросла на 45%, а в ЗДО – на 12%. Відповідно, розширено мережу інклюзивних освітніх закладів Дубровицького району , у 2019 році це + 10 закладів (разом з ОТГ).
У 2019 продовжувалось розширення матеріально-технічної бази, завдяки фінансуванню з державного фонду соціально-економічного розвитку: встановлено інтерактивну проекцію «Жива підлога» - це сучасний інструмент, призначений для розвитку або відновлення рухової, інтелектуальної та емоційно-вольової сфери. Контент у формі гри робить виконання завдань невимушеним та захопливим процесом для дітей і дорослих. Заняття з інтерактивною підлогою сприяють розвитку великої та дрібної моторики, різних видів праксису та загальної рухливості.
Інклюзивно-ресурсний центр поповнився сучасними психологічними інструментами діагностичними методиками WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, PEP-3, CASD, що дозволяють провести весь спектр досліджень та оцінити спроможність дітей до навчання. Це 5 міжнародних методик: для діагностики розладів спектру аутизму, гіперактивності, визначення вербального та невербального інтелекту, що дозволяє виявити потреби дітей на ранніх стадіях та побудувати для них індивідуальну програму розвитку. Забезпечення ІРЦ відповідними методиками – це проект Міністерства освіти, практичні психологи пройшли навчання, здали іспити та отримали сертифікацію міжнародного рівня.
Олігофренопедагог використовує методику «Нумікон» – математика без цифр, яку розроблено в Англії та рекомендовано Оксфордським університетом: для занять з дітьми з аутизмом, синдромом Дауна та з ознаками затримки розвитку для ефективного вивчення математики.
Вчитель-логопед підвищує ефективність занять за допомогою гарнітури « FORBRAIN» - унікальний пристрій від творців «TOMATIS» для корекції і компенсації розладів мови (дизартрія, заїкання, дислексія), поліпшення пам'яті, концентрації уваги, вдосконалення процесів сприйняття інформації, формування фонематичного слуху, поліпшення синтезу та аналізу звуків мови,тренування вимови і виразності мовлення , подолання труднощів у навчанні письма і читання вголос при поганому розумінні прочитаного матеріалу, поліпшення координації рухів, почуття ритму.
Завершено обладнання вбиральні поручнями для людей з інвалідністю, встановлено гімнастичний майданчик та вуличні тренажери: орбітрек, підвісна колода, скалодром і зображено на фасаді будівлі перший у Дубровиці мурал «Маленький принц» (за ініціативи начальнка управління освіти молоді та спорту Стасюк Н.І., автор – художник Грицюк Євген). Маленький принц – тому що це про добро, підтримку, любов. А ще тому що, діти з розладами аутичного спектру (за статистикою це кожна сота дитина в Україні) мають витончені риси облич - «обличчя принца».


 

 

 

 

 

 

 

 

  • Переглядів: 3 492
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9