З 29 травня по 16 червня 2017 року в Дубровицькій ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 функціонував пришкільний оздоровчий табір з денним перебуванням «Позитив». У таборі перебувало 158 учнів з 5-9, 10 класів, працювало 9 загонів: «Посмішка» (5-А), «Драйв» (5-Б), «Рошен-Мікс» (6-А), «Пірати» (6-Б), «Водограй» (7-А), «220V» (7-Б), «Укроп» (8-А), «Українські перці» (8-Б), «Посіпаки» (10-А).
Із першого дня у таборі розпочалися змагання між загонами. На ранковій лінійці оголошувався план заходів на день, а на післяобідній – підбивався підсумок, нагороджувалися переможці конкурсів і змагань та оголошувалися завдання на наступний день. Бали, набрані за день, записувалися в екран змагання. Наприкінці зміни визначався загін-переможець. А ще в таборі кожного дня випускалася фотогазета, де відбивалися всі визначні події, що відбувалися у житті табору.
Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі базувалися на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягала у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи.
Звичайно, що реалізація завдань, змісту роботи залежала від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності. На чолі кожного загону у пришкільному оздоровчому таборі стояв класний керівник і педагог-вихователь, які забезпечували виконання дітьми розпорядку дня, організовували їх побут і спільно з вихователями готували та проводили оздоровчі та виховні заходи згідно з режимом та планом виховної роботи табору. План виховної роботи був насичений різноманітними заходами з урахуванням побажань дітей, із цією метою проводилися анкети серед учнів «Що ти очікував від пришкільного табору? Чи здійснилися твої очікування?». Перш за все дітей привертають змістовні культурно-масові заходи, яскраві дійства та особиста участь у всіх справах. Ураховуючи всі об’єктивні та суб’єктивні можливості, рівень розвитку і вихованості та реальні запити учнів, виховна робота у таборі мала на меті комплексну реалізацію пріоритетних напрямів виховання, зокрема, патріотичного, морального, естетичного, фізичного, екологічного.
Під час табірної зміни були проведені наступні заходи:
Ø конкурси малюнків на асфальті: «Барви сонячного літа», «З Україною в серці»;
Ø талант-шоу «Ми – твої діти, ми – твої квіти, ми, Україно, – надія твоя!»;
Ø інтелектуальна гра «Розумники і розумниці»;
Ø гра «Смішарики»;
Ø конкурс на кращу гумореску, смішинку;
Ø конкурс малюнків «Посміхнися з нами», «ми природа», «Малюнок навпаки»;
Ø конкурс «Казка на новий лад»;
Ø конкурс «Козацькі розваги», спортивні змагання;
Ø пішохідні екскурсії, турпоходи;
Ø День толерантності;
Ø День навпаки;
Ø День української пісні;
Ø День казки;
Ø Національно-патріотичний день;
Ø День гумору.
Кожен день у таборі був насиченим, проводилися різноманітні екскурсії, походи, конкурси, змагання, бесіди, години спілкування. Готуючись до всіх заходів, діти вчилися працювати злагоджено, підтримувати один одного, відноситися з повагою до кожного, хоч діти були різного віку, з різних класів. На урочистій лінійці, посвяченій закінченню табірної зміни, були нагороджені і відзначені найбільш активні учасники табору і переможці спортивних змагань. Взагалі життя у таборі дітям запам’ятається надовго і вони неодноразово захочуть бути його активними учасниками. Бо кожен день табірної зміни допомагав дітям зрозуміти, що потрібно бути спритним і сміливим, дружніми і чесними, добрими і творчими. Школа і педколектив створили належні умови для педагогічно-обґрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, що дало можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд.
Перішко М. І., педагог-організатор Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. № 2