Таке ключове питання обговорювалось в дошкільному закладі на педагогічній раді.
Проблема мовленнєвого розвиткудошкільниківє завжди актуальною. І саме нам педагогам потрібно віднайти такі цікаві ігрові методи та прийоми, щоб допомогти дітям здолати бар’єрнеправильної вимови звуків, активізувати словниковий запас, розвивати культуру мовлення. Логоритмікає одним із напрямком мовленнєвої роботи. Проїїефективне використання в освітньому процесі з дітьми дошкільного вікубулообговорено на засіданні педагогічної ради з теми «Розвитоккомунікативно – мовленнєвоїактивності дошкільнят, у різних видах діяльностізасобамилогоритмічнихігор та вправ». Під час виступівзавідувача ДНЗ, логопеда, практичного психолога, вихователя – методиста було проаналізовано:
- результати мовлення дітей середніх старших груп;
- акцентувалася увагу на розвиток психологічних факторів дошкільнят
засобами логоритміки;
- повідомлені результати тематичного
вивчення, щодо формування лексичної та фонематичної компетентності
дошкільників.
Учасники педради переглянули відеоматеріал практичної діяльності використання логоритмічних ігор та вправ у різних видах діяльності, який представили вихователі, музичний керівник та фізінструктор.
Всі присутні мали змогу ознайомитися з новинками методичної літератури з даної проблеми.