Сьогодення – це час змін, децентралізаційних процесів, час перетворень у різних сферах життя, зокрема й в навчально-виховному процесі. Школа отримала можливість самостійно обирати орієнтири і цільові установки власної діяльності. В умовах демократизації шкільного життя, переходу до громадсько-державної, фасилітативної моделі управління навчальними закладами, що зумовлено Національною стратегією розвитку освіти України, проектом Закону України «Про освіту», державними стандартами загальної середньої освіти, значно зросла роль колективних форм управління і в першу чергу - педагогічної ради.
Питанням організації роботи педагогічної ради як колегіального органу управління навчальним закладом було присвячено чергове заняття районної школи адаптації молодого керівника, яке відбулося 24 січня 2017 року . Слухачі школи вивчили нормативні документи, що регулюють роботу педагогічної ради, опрацювали порядок підготовки та проведення педагогічної ради, організацію контролю за виконанням рішень, познайомилися із зразками моделей проведення педагогічної ради різних видів, типів, з різних напрямів та тематики. У процесі роботи учасники заняття аналізували зразки наказів, протоколів щодо роботи педагогічної ради, знайомилися з системою контролю за виконанням рішень педрад.
У традиційній рубриці школи адаптації молодого керівника «Запитуєте-відповідаємо» опрацьовано складні питання атестації педагогічних кадрів та забезпечення методичного супроводу атестаційного періоду, окремі аспекти технології реалізації проблемної теми навчального закладу.
Завідувач КУ «Дубровицький
районний методичний кабінет» Т.Ф.Таборовець